Iron Maidenin johtaja Steve Harris istui alas Louderin toimittajan kanssa muistelemaan hieman vanhoja aikoja. Harris kertoo jutussa Iron Maidenin alkuajoista, kun Paul Di’Anno toimi yhtyeen keulakuvana ja Bruce Dickinson teki uraa vielä aivan muissa bändeissä. Harris muistelee myös yhtyeensä maineikkaan logon syntyä ja kertoo, miten miehen oma Genesis-fanitus toimi pohjana koko hommalle.
”Sain yhden tärkeimmistä oppitunneistani eräältä suosikkibändiltäni, Genesikseltä – siis varhaiselta Genesikseltä, jossa Peter Gabriel oli mukana. Minulla oli farkkutakki, jossa oli Genesiksen Foxtrot-albumin (1972) logo selässä. Siis se logo, jossa kirjaimet kaartuvat, ja siinä oli se ketun pää mukana. Järkytyin kuitenkin pahasti, kun he julkaisivat seuraavana vuonna Selling England by the Poundin, jossa bändin logo oli erilainen. Ja se oli tosi mitäänsanomaton logo. Niin hieno kuin se levy olikin, bändin logo oli kamala. Ihmettelin, että mitä ne oikein tekevät”, Harris kertoo ja jatkaa:
”Niinpä sanoin itselleni: ’MIinä en aio tehdä noin milloinkaan. Aion hankkia fantastisen logon.’ Ja se meillä on vielä tänä päivänäkin käytössä. Tietysti meitä on vuosien mittaan haukuttu siitä, kun levyjen kannessa on aina sama logo. Mutta tiedätkös mitä? Levyjä yhdistää nyt hyvin vahva punainen lanka. Se oli todella tärkeä opetus.”