"Bändin alkuaikojen kiertueet olivat jatkuvaa juhlimista, mutta kohdallani ei tullut kysymyksenkään, että olisin juonut pisaraakaan alkoholia ennen esiintymistä. Tavallaan olisi ollut helpompaa liittyä osaksi bailuporukkaa, mutta se ei yksinkertaisesti ollut mahdollista. Sen vuoksi jäin usein yksin ja vähän ulkopuoliseksi", Turunen kertoo Timo Isoahon toimittamassa haastattelussa.