Levyarvio: Tyylikkyys ennen kaikkea – Aimee Interrupterin ska punk -porukalla on rytmit hallussa kuin kollega Eric Forresterilla konsanaan

The Interrupters
Fight The Good Fight
Hellcat

Jos nyt vielä olisi tilausta jollekin yltiönostattavalle kesähitille, niin ensimmäinen tarjokkaani olisi The Interruptersin energinen ska-nylkytys She’s Kerosene. Se tuo mieleen hyvällä tavalla ysärin huolettoman uuspunkin aallon, kun Jamaikan rytmejä käytettiin sen ihmeemmin autenttisuutta pohtimatta.

Ja onhan koko bändi suoraa seurausta Rancidin tunnetuksi tekemästä fuusiosta. Niin pitkässä jatkumossa kuin ihan konkreettisesti. Kolmen Pivonan veljeksen ja Aimee Interrupterina esiintyvän solisti Aimee Allenin muodostaman ryhmän kolmas albumi ilmestyy Hellcatilla

ja koko Rancid-miehistö tekee levyllä cameo-vierailun. Allenin aksentti on niin ilmeinen, että liikutaan aivan näyttelemisen rajapinnalla (mikä sinänsä on ihan loogista, onhan hän näytellyt nuorena tyttönä esimerkiksi Kauniissa ja rohkeissa!). Myös koko paketti on tyylikkyydessään himpun liian itsetietoinen. Housunprässin kulmia on viivailtu ja monet kappaleista ovat kovin ennalta-arvattavia.

Rennosta ska punkista innostuneelle Fight The Good Fightissa ei ole mitään vikaa ja elämäntapaänkyrätkin voivat elää teoreettisten epäkohtien kanssa pingottamatta. Ja kun bändi epähuomiossa unohtaa apinoida pahimpia genren maneereita, imeytyy bändin rytmi kunnolla jalan alle.