Flow-festivaali tiedottaa sosiaalisessa mediassa lopettavansa markkinointiyhteistyön Heineken-brändin kanssa. Heineken Silver oli festivaalin pääjuomakumppani, mutta nyt brändin tilalle nostetaan joku muu Hartwallin tuote.
Syy päätökselle piilee Heinekenin Venäjä-kytkyissä. Flow Festivalin toimitusjohtaja Suvi Kallio kertoo, että Venäjä-tilanne on edennyt Heinekenin osalta eri tavalla kuin festivaali toivoi ja odotti.
”Kun meille kerrottiin Heinekenin tilanteesta kevällä, keskustelimme festivaalin pääyhteistyökumppanin Hartwallin kanssa eri tuotteiden läsnäolosta Flow’ssa ja arvioimme yhdessä tilannetta. Senhetkisen tiedon mukaan Heinekenin oli määrä poistua Venäjältä kevään aikana. Valitettavasti näin ei ole kuitenkaan tapahtunut”, Kallio kirjoittaa.
Flow järjestetään ensi viikonloppuna 11.–13. elokuuta Helsingin Suvilahdessa. Katso festivaalin somepäivitys alempaa: