Valokuvaaja Fin Costello muistelee Classic Rockin jutussa Ozzy Osbournen vuoden 1983 Bark at the Moon -albumin kansikuvauksia.
Blizzard Of Ozz ja Diary Of A Madman -levyjen kannetkin kuvanneen Costellon mukaan kuvaussessio toteutettiin hyytävän kylmässä Shepperton Studios -studiossa.
”Se oli ratkiriemukasta, ihan kuin olisi kuvannut Ben Huria”, Costello muistelee hymyssä suin. ”Alkuperäinen ajatus oli saada Ozzy näyttämään siltä kuin hän olisi tullut suoraan jostain roomalaisesta eepoksesta sudennahkapäähineessään. Mutta Ozzy oli tavannut Painajainen Elm Streetillä -elokuvan maskeeraajan ja vaikuttunut tämän työn jäljestä, joten päätimme tehdä sitten pilaa kerralla kaikista ihmissusileffoista.”
Ozzyn maskeeraus vei yli kuusi tuntia ja projekti maksoi noin 50 000 puntaa savukoneineen, sähkögeneraattoreineen, nostureineen, valoineen ja kaikkineen. Kuvaukset itsessään kestivät viitisen tuntia.
”Yhdessä otoksessa Ozzy oli nelinkontin maassa ja esitti sutta rottweilerien kanssa”, Costello muistelee. ”Mutta en ollut tajunnut että Ozzy pelkäsi koiria. Hän pärjäsi niin kauan kun näki koirat, mutta tilanne oli ihan toinen kun ne olivat hänen takanaan!”
”Kello oli tässä vaiheessa viisi ammulla ja lopulta hän nousi ylös ja sanoi ettei kestä enempää. Niinpä meillä oli eriskummallinen keskustelu, johon osallistuivat ihmissudeksi maskeerattu Ozzy, vain pari päivää aiemmin synnyttänyt Sharon, korissa ollutta vauvaa hoivannut lastenhoitaja sekä teetä kaikille kaadellut tarjoilija.”
”Saimme lopulta hommat pakettiin, mutta oli se melko surrealistista!”