Kiss-yhtyeen oheistuoteperheen viimeisin lisäys on, totta kai, kirja Kiss-yhtyeen oheistuotteista

"Kiss: maailman kuumin brändi", julistaa kirja.
6.6.2019 13:52

Kiss-yhtye tunnetaan paitsi musiikistaan, myös päätähuimaavasta oheistuotteiden määrästä – itse asiassa monet taitavat tietää bändin paremmin nimenomaan fanituotteistaan kuin musiikistaan. Yhtyeen nimellä, logolla ja jäsenten kasvoilla kun on myyty kaikkea mahdollista perinteisistä paidoista sarjakuviin, kondomeihin, sytkäreihin, ruumisarkkuihin ja Crocseihin.

Tuorein lisäys yhtyeen merchandise-perheensä on kuitenkin ihan omassa luokassaan. Yhtye lanseeraa nimittäin kirjan, joka kertoo Kiss-fanituotteista. Nerokasta!

Kiss: The Hottest Brand in the Land -kirjan on kirjoittanut Nicholas Buckland ja se sisältää Gene Simmonsin ja Paul Stanleyn kynäilemät alkusanat. 390-sivuisessa kirjassa listataan yhtyeen oheistuotteita erityisesti 70-luvun lopun ja 80-luvun alun hulluimmilta vuosilta ja kerrotaan tarinoita tämän villityksen taustalta.

”Tämä paksu tyylitelty kahvipöytäkirja sukeltaa syvälle villiin Aucoin-aikaan (Bill Aucoin toimi yhtyeen managerina vuosina 1973-1982, toim.huom.) ja antaa ison, lämpimän nostalgian halauksen. Se on kuin henkilökohtainen aikakone takaisin 70-luvulle!” kuvaillaan kirjan myyntipuheissa.

Kiss konsertoi Suomessa tulevana viikonloppuna ja nousee lavalle Hyvinkään Rockfesteillä sunnuntaina 9. kesäkuuta.

Lisää luettavaa