Terminal 2 -albumilla (2014) Scandinavian Music Group käänsi kurssia muutaman aiemman levynsä folkpitoisuudesta vahvasti koneistettuun tunnelmointiin. Kahdeksannella pitkäsoitollaan yhtye palaa lihallisemman ilmaisun pariin. Baabel on selkeästi rocklevy, jolla Joel Melasniemen ja Terhi Kokkosen linjakkaiden biisien funkiksi kuljettajaksi paljastuu bändin uusi basisti Oskari Halsti.
Baabelin teksteissä Terhi Kokkonen käy jälleen loputonta ihmissuhteiden painia. Rakkaus hairahtuu herkkyyden ja toiveikkuuden rinnalla myös vallankäyttöön ja vähintäänkin henkiseen sadomasokismiin. Kokkosen lyhytelokuvalliseen ajatteluun houkuttelevat laulut eivät kuitenkaan selitä itseään puhki.
Itse Baabel vakuuttaa tiheäbiittisesti tanssittavana avauksena, että juhlat jatkuvat senkin jälkeen kun olemme poissa. Joel Melasniemen pureva soolo sähköistää syntsaintronsa jälkeen poljennollaan The Policen Every Breath You Taken tasaisuuteen asettuvaa Frank & Clairea. Jättiläinen antaa murahtelevan bassoriffinsä tuntua vatsan pohjassa kuin U2:n Adam Clayton parhaimmillaan. Tyhjälle taivaalle soi muistumana yhtyeen folkisesta herkkyydestä ja 7. kerros edellisen albumin syntetisoidusta melankoliasta.
Mureasti soiva Suurin rakkaus kruunaa uskonnollisuutta soveltavine riveineen Baabelin Scandinavian Music Groupin tuotannon parhaimmistoon.